این بدان معنی است 9.1 کراتینین کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

این بدان معنی است 9.1 کراتینین کلیه

این بدان معنی است شکست کراتینین 9.1 RenalSe شناخته شده است که سطح کراتینین بالا به معنی اختلال کلیه، و بالاتر از سطح کراتینین، شدت es.Sin وضعیت، بیماری اما برای یک سطح سرمی کراتینین 9.1، آنچه است به معنی نارسایی کلیه؟
مقدار مرجع از کراتینین سرم از کشوری به کشور متفاوت است، و حتی بیمارستان به بیمارستان، اما به طور کلی در محدوده 0.5-1.3mg است / کراتینین dL.La محصول نهایی از گوشت و عضله در است بدن ما، سطح کراتینین تا نوسان با تغییر در رژیم غذایی و توده عضلانی، اما تغییر کلی در کراتینین 9.1 محدوده normal.La بدان معنی است یک توده بزرگ از کراتینین در خون است که باید داده شده است وجود دارد بالا توسط کلیه ها. در چنین شرایط، بیمار تقریبا قطعی است که از نارسایی کلیه رنج می برند.

برای افراد مبتلا به سطح کراتینین 9.1 دیالیز مورد نیاز به پاک کردن خون است. کراتینین است تنها یکی از سموم تولید شده توسط cuerpo.Nivel ما کراتینین بالا به معنی کلیه کار درست را متوقف کرده اند، و اگر چنین است، از هم جدا کراتینین، باید مقدار زیادی از دیگر سموم در sangre.Estas شود سموم دیگر ارگان های تهدید داخلی و ممکن است بسیاری از بافت بهداشت اضافی شود.

دیالیز برای بیمار لازم برای ایمنی از زندگی است، اما تنها تمیز کمک می کند تا خون و قادر به بهبود عملکرد کلیه، پس از آن یک راه حل برای plazo.No طولانی هیچ انتخاب دیگری از بیماران پیوند دیالیز و کلیه نمی با نارسایی کلیوی که سطح کراتینین تا به 12 افزایش یافته و در عین حال هیچ orina.Sin تولید با این حال، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که هنوز خروجی ادرار داشته باشد، هیچ جایگزین درمان سلول های بنیادی در بالینی وجود دارد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ترکیبی از طب غربی و طب چینی و نشان دادن اثرات درمان بزرگ در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، با تولید orina.Con کمک این درمان، سلول های ذاتی کلیه را می توان کمی تعمیر مجروح به انجام عمل دوباره، به طوری که بعد از این درمان، عملکرد کلیه را می توان تا حدی بهبود یافته است. در حالی که عملکرد کلیه را بهبود می بخشد سطح کراتینین به طور موثر کاهش می یابد.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما به شما کمک خواهد کرد انجام دهد.





:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: